Wie schrijft, die blijft
Mooie(re) cliënten en uitdagende projecten. Dat wil je als juridisch ondernemer. En je weet waarschijnlijk heel goed wat je in dat kader meer zou moeten doen: schrijven! Wie schrijft die blijft, is het adagium, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Maar hoe dan
Je wilt vaker publiceren. Een stuk schrijven. Bloggen. Jezelf laten zien, vertellen waar je voor staat als ondernemende jurist, waar je goed in bent.
Maar het komt er niet van. Mooi, dan kun je terecht bij de BlogClub. Want samen kunnen we dat wel. Onder begeleiding van Jurist in communicatie, Erik Jan Bolsius gaat het lukken: minimaal elke maand een toegankelijk verhaal schrijven waardoor cliënten en potentiële cliënten een beter beeld krijgen van wie je bent en wat je voor ze kunt doen. Sluit je aan bij de BlogClub, dan heb je in één keer een eindredacteur en collega-schrijvers die je handige tips geven en meteen ook een stok achter de deur.
Join de WeLegal BlogClub
Wat is dat, de WeLegal BlogClub?
1x maand een vaste schrijfavond via Zoom: de eerste maandag van de maand, tussen 20.00 en 21.30 uur (10x per jaar)
Een vaste online-omgeving, waarin je je documenten deelt met stok achter de deur en eindredacteur Erik Jan, en de andere BlogClub-leden;
Erik Jan doet eindredactie, op verzoek ook tussen de schrijfsessie door, op 1 verhaal per maand, persoonlijk, op jouw maat: ook als je er op de schrijfavond een keer niet bij kunt zijn;
1 x per maand ontvang je een artikel met tips en tricks om nog beter te gaan bloggen;
Maximaal 15 deelnemers, zorgt dat je altijd persoonlijke begeleiding krijgt;
Resultaat: minimaal 10 goed geschreven blog artikelen/publicaties/casestudies.
Begeleid door Erik Jan Bolsius, Jurist in Communicatie
Erik Jan Bolsius, auteur voor o.a. Advocatenblad en Advocatie, zelf jurist, weet dat juristen taalvaardig zijn. Hij weet ook dat ze nooit de tijd hebben om een blogpost te schrijven, of op een andere manier te publiceren over hun vak. Dus helpt hij ze graag over dat writer’s block heen, want hij heeft ideeën over hoe dat beter, toegankelijker en vooral klantvriendelijker kan. Hij schuwt oneliners als ‘Wie schrijft, die blijft’ en ‘Hoe concreter, hoe beter’ niet, sterker: hij laat juist zien hoe je met toegankelijke en concrete verhalen onder de aandacht van je doelgroep komt en blijft.
Jouw investering
Je investering is eenmalig € 450,- ex BTW voor Full Member / € 550,- ex BTW voor Basic Members en niet-leden. Je investering is voor het hele jaar, dus voor 10 sessies.
Wil je deelnemen? Schrijf je dan in via deze link